تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) 6865

مهندسی کامپیوتر. شما می‌توانید به سایت تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) مراجعه کنید. این سایت دارای بالغ و بیش از تعداد 85 هزار عدد پایان نامه و فایل با متن کامل و فرمت word و pdf است. همچنین، برای تحقیق در مورد تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) 6865، می‌توانید از روش تحقیق مهندسی کامپیوتر یا Research تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) استفاده کنید.

دانلود

تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر دانلود تحقیق با موضوع تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری)،در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:مقدمه پیش بینی رابطه بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنشی در تصمیمات مربوط به فعالیتهای تجاری که ، در آنها بازاریابی و خرید و فروش بهم وابسته است ، از اهمیت برخوردار می باشد ، این مثال ساده را در نظر بگیرید که ، یک خرده فروش باید قیمتی که با آن کالایی خاص را به فروش برساند ، تعیین نماید . یک تصمیم گیری اصولی خرده فروش را بر آن می دارد که رابطه بین قیمت کالا ( متغیر بازاریابی ) و تقاضای کالا ( متغیر واکنشی ) را در قیمت گذاریهای مختلف مورد توجه قرار دهد . حال مثال را پیچیده تر در نظر بگیرید ، وضعیتی را فرض کنید که خرده فروش احساس می کند که انجام تبلیغات برای کالا به در آمد فراینده ای منجر خواهد شد. این تبلیغات ممکن است به  شکل کاهش موقتی قیمت که از طریق بکارگیری کوپن حاصل می شود صورت گیرد . تعیین بهای اعتباری کوپن قیمت موثری که با آن کالا به فروش می رسد را مشخص می نماید  و این قیمت موثر تنها در صورتی مشخص می گردد که تقاضا در مراحل قیمت گذاری مختلف معلوم باشد . با این وجود اگر سایر تاثیرات در نظر گرفته شوند ، تصمیم گیری سخت تر می شود . اگر خرده فروش چندین نمونه کالا را به فروش برساند ، کاهش قیمت یک نمونه خاص به خریداران ممکن است در طی دوره تبلیغ ، آن کالا را به مقدار زیاد ذخیره نمایند ، که این امر به کاهش فروش کالایی که در دوره تبلیغ و در آمدهای خالص ثابت را دنبال می کند ، می انجامد .این مثالهای بالا بیانگر پیچیدگی بازاریابی و خرید و فروش می باشند . فردی ممکن است اینطور مطرخ نماید که این مساله تابع شیوه های تحلیلی است و بگوید که تصمیمات آگاهانه مبتنی بر بازاریابی و خرید و فروش مستلزم پیش بینی رابطه بسیار متنوع بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنی باشند . به عبارت ساده تر ، آنها مستلزم این هستند که بدانیم که ، در زمان متغیر یک یا چند متغیر بازاریابی ، متغیرهای واکنشی چطور تغییر پیدا خواهند کرد . پیش بینی عملکرد یک متغیر واکنشی در هنگام تغییر متغیر بازاریابی نیازمند اطلاعات و اگاهی هایی می باشد . شاخصاً این اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی که ، بواسطه خدمات پستی سریع ، پیام های مراکز خرید ،‌ گفتگوهای تلفنی ، مذاکرات گروهی متمرکز و مواردی از این دست صورت می گیرند ، گرد آوری می شوند . در مثال ساده ای که در بالا  عنوان شد ، شخص ممکن است از طریق گفتگوهای تلفنی از مشتریان بخواهد که احتمال خرید کالای مورد نظرشان را در قیمت گذاری های مختلف تشریخ نمایند و این اطلاعات گردآوری شده را بکار گیرد تا رابطه بین متغیر بازاریابی ( قیمت ) و متغیر واکنشی ( تقاضا) را تعیین نماید . تاثیر متقابل یک شخص بر دیگری که در برخی از این شیوه های گرد آوری اطلاعات ( برای مثال ، در گفتگوی تلفنی ) ضروری است ، توام با مدت زمان زیاد انجام کار ( برای مثال ، بواسطه زمان انتقال یک پست سریع به سوی و از طرف فرد پاسخگر ) و مقدار موثر اوقات – شخص  بیانگر این شکل قدیمی تحقیقات بازاریابی اند که پرخرج ، کند و مستعد خطا و اشتباه می باشند .  دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر تعداد مشاهده: 110 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: Word تعداد صفحات: 17 حجم فایل:153 کیلوبایت   20,000   در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش. تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) دانلود تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) تحقیق درباره تحقیقات بازاریاب تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری)|تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری)|تحقیق درباره تحقیقات بازاریاب|تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری)|دانلود تحقیق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری)
منتشر شده در
  • نمونه سوال درس انشاء 2 رشته زبان و ادبيات عربي دانشگاه پیام نور 41609
  • 41609 دانشگاه پیام نور|دانلود نمونه سوال درس انشاء 2 رشته زبان و ادبيات عربي|نمونه سوال آماده درس انشاء 2 رشته زبان و ادبيات عربي|نمونه سوال برای درس ان|نمونه سوال پیام نور انشاء 2 رشته زبان و ادبيات عربي|نمونه سوال درس انشاء 2 رشته زبان و ادبيات عربي
  • کاربرد تکنولوژی های Wireless در انتقال دیتا، انواع و تفاوت های آن 24509
  • 24509 Wireless|انتقال اطلاعات با Wireless|انتقال دیتا با Wireless|انواع انتقال دیتا|انواع فناوری Wireless|کاربردهای Wireless|مقاله Wireless
  • پاورپوینت معلولیت 70353
  • 70353 pdf|ppt|پاورپوینت آماده معلولیت|پاورپوینت در مورد معلولیت|پاورپوینت درباره معلولیت|پاورپوینت راجع به معلولیت|تحقیق با موضوع معلولیت|تحقیق در مورد معلولیت|تحقیق معلولیت|دانلود پاورپوینت بازی جوانمردانه|دانلود پاورپوینت معلولیت|دانلود تحقیق معلولیت|معلولیت
  • نمونه سوال درس روانشناسی تربیتی رشته علوم تربیتی( پیش دبستانی و مدیریت برنامه ریزی) دانشگاه پیام نور 52875
  • 52875 دانلود نمونه سوال درس روانشناسی تربیتی 2 رشته آموزش ریاضی|نمونه سوال پیام نور روانشناسی تربیتی رشته روانشناسی و علوم تربیتی (پیش دبستانی و برنامه ریزی و مشاوره) و الهیات (آموزش دینی و عربی و تربیت معلم قرآن)|نمونه سوال درس روانشناسی تربیتی رشته علوم تربیتی و روانشناسی
  • پاورپوینت بازار ارز و عمليات ارزي 122745
  • 122745 بازار ارز|بازار ارز ایران|بازار ارز تهران|پاورپوینت بازار ارز|پاورپوینت عملیات|پایان نامه بازار ارز|پایان نامه عملیات ارزی|تحقیق بازار ارز|تحقیق عملیات ارزی|عملیات ارزی|عملیات ارزی بانک|مقاله بازار ارز|مقاله عملیات ارزی|وضعیت بازار ارز
  • پاورپوینت درآمدی بر نظریه تصمیم گیری عملی 26953
  • 26953 آشنایی با نظریه تصمیم گیری عملی|پاورپوینت نظریه تصمیم گیری عملی|پایان نامه نظریه تصمیم گیری عملی|تحقیق نظریه تصمیم گیری عملی|تعریف نظریه تصمیم گیری عملی|مقاله نظریه تصمیم گیری عملی|نظریه تصمیم گیری عملی|نظریه تصمیم گیری عملی چیست

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *