تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 6873
مهندسی کامپیوتر. شما میتوانید به سایت تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 مراجعه کنید. این سایت دارای بالغ و بیش از تعداد 85 هزار عدد پایان نامه و فایل با متن کامل و فرمت word و pdf است. همچنین، برای تحقیق در مورد تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 6873، میتوانید از روش تحقیق مهندسی کامپیوتر یا Research تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 استفاده کنید.
تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7
دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7،در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:براي برنامه نويسي در محيط گرافيكي نياز به مقدماتي براي ورود به محيط گرافيك است . اولين خط هر برنامه گرافيكي بعد از دستور Program ، فرمان زير است :Uses graph ; با استفاده از دستور uses برنامه شما مي تواند از پيمانه ها و ثوابت توربو پاسكال استفاده كند . اين ثوابت و پيمانه ها در فايلي كه يك unit ناميده مي شود جاي مي گيرند . كدي كه در حالت گرافيكي توسط كامپيوتر توليد مي شود ، به نوع كامپيوتر بستگي دارد . بنابراين نوع سخت افزار گرافيكي كه در اختيار سيستم است بايد به توربو پاسكال اعلام شود . براي اين كار از دو متغير Driver و Mode بصورت زير استفاده مي شود :VarDriver , Mode : Integer ;محتواي اين دو متغير نوع سخت افزارهاي گرافيكي سيستم را مشخص مي كند . براي تعيين حالت گرافيكي از دستور زير استفاده مي شود :InitGraph (Driver, Mode, ‘…….’) ;رويه InitGraph سيستم گرافيكي شما را بررسي كرده و سپس در متغيرهاي Driver و Mode مقادير مناسب را قرار مي دهد . پارامتر رشته اي ‘……’ شاخه اي را مشخص مي كند كه در آن نرم افزار كنترل سيستم گرافيكي شما وجود دارد . رشته اي كه بدون كاراكتر است ‘ ‘ به اين معناست كه اين نرم افزار در شاخه جاري قرار دارد . اين نرم افزار همواره در شاخه BGI قرار دارد و معمولا” در محلي است كه برنامه توربو پاسكال نصب شده است . بنابراين بايد آدرس شاخه BGI را بجاي اين رشته بنويسيم . براي انعطاف پذير شدن برنامه و قابليت اجراي آن روي سيستم هاي مختلف معمولا” يك نسخه از شاخه BGI را در شاخه اي كه برنامه در آن قرار دارد ، كپي مي كنيم .صفحه نمايشي كه مانند يك صفحه مختصات است :در برنامه نويسي گرافيكي موقعيت هر خط يا هر شكلي را كه روي صفحه نمايش رسم مي كنيد ، بايد كنترل كنيد . صفحه نمايش را در محيط گرافيكي بصورت مختصات X-Y تعدادي نقطه مي توان در نظر گرفت . در اكثر نمايشگرها ابعاد متداول عبارتند از : 200×320 ، 350×640 ، 480×640 . كه معمولا” تعداد نقاط در محور X ها بيشتر است
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر
تعداد مشاهده:
161
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: Word
تعداد صفحات: 14
حجم فایل:186
کیلوبایت
20,000
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.
محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 دانلود تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 تحقیق در مورد محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 تحقیق درباره محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 تحقیق راجع به محیط گرافیکی در توربو پا
تحقیق در مورد محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7|تحقیق درباره محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7|تحقیق راجع به محیط گرافیکی در توربو پا|تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7|دانلود تحقیق محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7|محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7