تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR 7853
مهندسی کامپیوتر. شما میتوانید به سایت تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR مراجعه کنید. این سایت دارای بالغ و بیش از تعداد 85 هزار عدد پایان نامه و فایل با متن کامل و فرمت word و pdf است. همچنین، برای تحقیق در مورد تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR 7853، میتوانید از روش تحقیق مهندسی کامپیوتر یا Research تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR استفاده کنید.
تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR
دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR،در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.فهرست :مقدمه ساختار مقاله تهيه مدل ها كاليبراسيون مدل كاليبراسيون شيوه و روند كاليبراسيون متغيرهاي فصلي مدل 1 و مدل 2 مدل 3و4 پيش بيني هاي سري زمان اعتبار سنجي مدل ها جمع بندي بخشی از این تحقیق :چكيدهپيش بيني حجم روزانه در جاده 407ETRجاده 407ETR يك جاده شش و چهار باندي داراي عوارض در ناحيه بزرگ تورنتو (GTA) است و سالها به عنوان مسير كمكي جاده بزرگراه 401 محسوب گرديده است.بزرگراه 401 پرتردد ترين بزرگراه در آمريكاي شمالي است و هر روز بيش از يك ميليون وسيله نقليه از آن عبور ميكنند. طول جاده 407ETR در حد 154 كيلومتر است.در حال حاضر ( نوامبر 1998) , 67 كيليومتر از اين جاده در حال كار است. در برنامه ريزي عملياتي جاده 407ETR بايد تعداد استفاده كنندگان آن در هر روز از چند ماه قبل پيش بيني شود هدف اصلي اين مقاله آن است كه فرايندهاي كاليبراسيون معيارسنجي و اعتبار سنجي مدل هاي پيش بيني كاربرد روزانه اين جاده تشريح شود و نتايج بدست آمده مورد بحث قرار گيرد. دوره زماني مقياس سنجي و پيش بيني دشواري خاصي دارد چون بطور عمده تعداد كاربران اين جاده در اين دوره زماني در نوسان بوده است. چهار مورد مدل سري زمان تهيه شد و مقياس سنجي گرديد.نوع تركيب دراين مدل ها متفاوت بود و متغيرهاي موثر مربوط به دو مورد گسترش جاده و پخش برگشت خودكار مربوط به همبستگي خودكار بخش هاي خطا در اين مدل در لحظات مختلف و تنوع زمان در اين مدل ها ديده ميشود.مدل 1 و مدل 2 فاقد بخش هاي خود برگشتي هستند ولي مدل 3 و مدل 4 اين بخش ها را دارند. مدل 1 ومدل 3 نسبت به گسترش بزرگراه حساس نيستند ولي مدل 2 و مدل 4 حساسند. بر اساس اطلاعات هشت ماهه (14 اكتبر 1997 تا 14 ژوئن 1998) و روش ARIMA ( روش يكپارچه و خود رجعتي حركت ميانگين) چهار مدل مذكور مقياس سنجي شدند. نتيجه مقياس سنجي مقايسه گرديد. گرچه مقدار تفاوت و اختلاف كم است ولي گفته ميشود كه مدل 4 از همه بهتر است. اعتبار سنجي در طول 5 ماه اين انتخاب را تاييد ميكندو نشان ميدهد كه تعداد كاربران روزانه در اين مدل به نحو بهتري برآورد ميشود. نتياج تحقيق نشان ميدهد كه پيش بيني دقيق كاربرد روزانه بزرگراه عوارض حتي در شرايطي كه نوسان قبلي بالاست امكانپذير ميباشد.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر
تعداد مشاهده:
76
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: Word
تعداد صفحات: 16
حجم فایل:166
کیلوبایت
20,000
در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.
پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR دانلود تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR تحقیق در مورد پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR تحقیق درباره پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جا
پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR|تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR|تحقیق در مورد پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR|تحقیق درباره پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جا|دانلود تحقیق پيش بيني حجم روزانه ترافيك در جاده 407ETR